Gratis workshops:

– Online boekhouden en digitaliseren met Kleisteen
– Beheer van uw klanten PORTAL

DIGITALISEREN VAN ADMINISTRATIES

In onze workshops leggen wij u ook uit hoe u uw administraties zoveel mogelijk kunt digitaliseren, voor bestaande en nieuwe klanten

-Kleisteen inbox voor digitale facturen (gratis)

-UBL facturen verzenden (gratis) en ontvangen/inlezen (gratis, met optie om te kiezen voor een conversie-partij die ook foto’s e.d. digitaal inleest)

-bankkoppelingen, controle, e-bankieren

Ieder kantoor wil natuurlijk zo efficiënt mogelijk werken, al of niet samen met zijn klant.Tijdens de workshop sessies komen ook aan bod:

  • In- en verkoopboekingen (incl. transitoria)
  • BTW controle
  • Vaste activa en afschrijvingen
  • grootboekbeheer
  • efficiënt boekingen aanpassen
  • autorisatiefunctie voor inkomende facturen
  • transactiecontrole

Naast workshops over het werken met Kleisteen zijn er ook workshops over uw beheer-omgeving, de Kleisteen PORTAL.

Hiernaast vindt u een overzicht van de huidige, korte, online workshops.

Data KORTE ONLINE WORKSHOPS  2021:

Aanvang is steeds om 10.00 uur, duur 30-45 minuten

Donderdag 25 november 10.00 uur

1. Projecten I
– aanmaken project
– uren schrijven op een project
– inkopen koppelen aan een project
– inkopen doorbelasten op een project
– losse verkoopfactuur maken
– Verkoopfactuur maken (uren en evt. meerwerk)
– Projectresultaat laten zien
– w/v rekening downloaden project

Donderdag 2 december 10.00 uur

2. Projecten II
– Project aanmaken
– Project offerte
– Voor-calculatie invullen
– Factureren via goedgekeurde offerte
– contractprijs en termijnen
– factureren van termijnen
– factureren van meerwerk via inkopen (doorbelast)
– uren schrijven
– nacalculatie

Donderdag 16 december om 10.00 uur

Kantoorurenmodule
Uitleg hoe je de module kunt instellen en gebruiken

De kantooruren registratie is bedoeld voor de kantoorgebruikers die tijdens het werken in een klant-administratie de uren direct willen registreren, zodat ze direct in de eigen kantooradministratie komen te staan. Hierdoor is het niet meer nodig om de uren apart te registreren en later in te voeren.

Op donderdag 9 december om 10.00 is de jaarafsluiting (online) ingepland met korte terugblik en nieuw te verwachten functionaliteiten volgend jaar.

In 2022 zullen weer de volgende workshops worden gepland (data volgen nog)

Gebruikers beheer, rechten- en rollen en uitleg over de verschillende abonnementen.

– aanmaken en beheren gebruikers van klanten
– toegangsbeheer, aanpassen van wachtwoorden
– 2fa instellen
– instellen en aanmaken van rechten- en rollen
– de onderlinge verschillen in abonnementen, wat is het verschil tussen de Accountancy versies en de normale Kleisteenversies ?
– het aanmaken van een 2e administratie onder een bestaande klant

Klantendossier
– het aanmaken van templates voor dossierindeling
– het kopieren van templates
– het vullen van het dossier met documenten (ook vanuit inbox)

Het klantendossier is bedoeld voor accountants- en administratiekantoren om veilig online alle (basis) documenten van je klanten voor bijvoorbeeld het jaarrekeningdossier en inkomstenbelasting etc. te beheren.

Gebruik het klantendossier om alles veilig en efficiënt op te slaan, tevens kun je op deze manier voldoen aan de eisen van de AVG. Bij elk document dat je opslaat kun je instellen wie het mag zien (delen tussen kantoor / klant), als de klant het mag zien dan krijgt hij een bericht dat er iets nieuws in zijn dossier klaar staat, hij kan dan inloggen en inzien/downloaden en ook akkoord geven (ingepland).

Wil je je aanmelden of meer weten, stuur dan een mailtje naar workshop@kleisteen.nl

We gebruiken Google meet. Hier kan in ieder geval makkelijk met elkaar gepraat worden (vragen gesteld tussendoor), en de Kleisteen-medewerker kan zijn scherm presenteren om uitleg te geven. Omdat de workshops vaak met niet al te grote groepen zijn (10-15 personen) is dit goed werkbaar.

Tot ziens bij de workshops!

Ik wil jullie bedanken voor de uiterst prettige en leerzame workshop van vandaag. De workshop blonk, net zoals vorige keer, uit door kwaliteit. Ik heb weer veel opgestoken en ben nog meer ervan overtuigd dat we met Kleisteen de juiste keuze hebben gemaakt. Dat hadden we 10 jaar eerder moeten doen. (Rob Assenberg, Administratiekantoor Admi-Mere v.o.f.)