Gratis workshops:
– Online boekhouden en digitaliseren met Kleisteen
– Beheer van uw klanten PORTAL
DIGITALISEREN VAN ADMINISTRATIES
In onze workshops leggen wij u ook uit hoe u uw administraties zoveel mogelijk kunt digitaliseren, voor bestaande en nieuwe klanten
-Kleisteen inbox voor digitale facturen (gratis)
-UBL facturen verzenden (gratis) en ontvangen/inlezen (gratis, met optie om te kiezen voor een conversie-partij die ook foto’s e.d. digitaal inleest)
-bankkoppelingen, controle, e-bankieren
Ieder kantoor wil natuurlijk zo efficiënt mogelijk werken, al of niet samen met zijn klant.Tijdens de workshop sessies komen ook aan bod:
- In- en verkoopboekingen (incl. transitoria)
- BTW controle
- Vaste activa en afschrijvingen
- grootboekbeheer
- efficiënt boekingen aanpassen
- autorisatiefunctie voor inkomende facturen
- transactiecontrole
Naast workshops over het werken met Kleisteen zijn er ook workshops over uw beheer-omgeving, de Kleisteen PORTAL.
Hiernaast vindt u een overzicht van de huidige, korte, online workshops.
Data KORTE ONLINE WORKSHOPS 2022:
Aanvang is steeds om 10.00 uur, duur 30-45 minuten
Vrijdag 11 november 10.00 uur
Projecten I
– aanmaken project
– uren schrijven op een project
– inkopen koppelen aan een project
– inkopen doorbelasten op een project
– losse verkoopfactuur maken
– Verkoopfactuur maken (uren en evt. meerwerk)
– Projectresultaat laten zien
– w/v rekening downloaden project
Vrijdag 18 november 10.00 uur
Projecten II
– Project aanmaken
– Project offerte
– Voor-calculatie invullen
– Factureren via goedgekeurde offerte
– contractprijs en termijnen
– factureren van termijnen
– factureren van meerwerk via inkopen (doorbelast)
– uren schrijven
– nacalculatie
Vrijdag 25 november 10.00 uur
Robotic Accounting
Inkopen verwerken (digitale inbox)
Betalingen verwerken (e-bankieren->afboeken)
Peppol (Facturen verzenden via dit netwerk)
Vrijdag 9 december om 10.00 uur
Gebruikers beheer, rechten- en rollen en uitleg over de verschillende abonnementen.
– aanmaken en beheren gebruikers van klanten
– toegangsbeheer, aanpassen van wachtwoorden
– 2fa instellen
– instellen en aanmaken van rechten- en rollen
– de onderlinge verschillen in abonnementen, wat is het verschil tussen de Accountancy versies en de normale Kleisteenversies ?
– het aanmaken van een 2e administratie onder een bestaande klant
Vrijdag 16 december om 10.00 uur
Je eigen kantooradministratie en de kantoorurenmodule
Hoe houd je gewerkte uren per klant bij? Kies je voor facturering op uurbasis of op abonnementsbasis aan je klanten?
De kantooruren registratie is bedoeld voor de kantoorgebruikers die tijdens het werken in een klant-administratie de uren direct willen registreren, zodat ze direct in de eigen kantooradministratie komen te staan. Hierdoor is het niet meer nodig om de uren apart te registreren en later in te voeren. Deze uren kunnen ofwel alleen voor intern gebruik worden vastgelegd (bijhouden uren per klant per boekjaar bijvoorbeeld), of voor extern gebruik (om door te factureren aan de klant).
Maak van ieder boekjaar een project waarop u de uren boekt, via de voor- en nacalculatie ziet u of u efficiënt werkt.
In deze workshop wordt uitgelegd hoe je de module kunt instellen en gebruiken.
====
Wil je je aanmelden of meer weten, stuur dan een mailtje naar workshop@kleisteen.nl
We gebruiken Google meet. Hier kan in ieder geval makkelijk met elkaar gepraat worden (vragen gesteld tussendoor), en de Kleisteen-medewerker kan zijn scherm presenteren om uitleg te geven. Omdat de workshops vaak met niet al te grote groepen zijn (10-15 personen) is dit goed werkbaar.
Tot ziens bij de workshops!
Ik wil jullie bedanken voor de uiterst prettige en leerzame workshop van vandaag. De workshop blonk, net zoals vorige keer, uit door kwaliteit. Ik heb weer veel opgestoken en ben nog meer ervan overtuigd dat we met Kleisteen de juiste keuze hebben gemaakt. Dat hadden we 10 jaar eerder moeten doen. (Rob Assenberg, Administratiekantoor Admi-Mere v.o.f.)