Loading...
Online boekhoudsoftware voor uw administratiekantoor – Kleisteen2018-09-17T10:25:55+00:00

Het beste online boekhoudprogramma voor uw administratiekantoor

Waar let u als accountants- of administratiekantoor op bij de keuze van online boekhoudsoftware?

1. Is het pakket betrouwbaar ?

KLEISTEEN maakt al 15 jaar boekhoudsoftware en heeft zich bewezen in de markt op het gebied van kwaliteit en continuïteit. Wij zijn in het bezit van het “Keurmerk Betrouwbaar Boekhouden” uitgereikt door GBNED.

2.    Is het boekhoudpakket qua functionaliteit geschikt voor zowel accountant als ondernemer ?

KLEISTEEN bestaat niet alleen uit de standaardfunctionaliteiten Financiële administratie en Facturering. Ook uren schrijven, projectbeheer, voorraadbeheer en budgettering zijn allemaal opties. Echte boekhoudsoftware voor ondernemers dus!

3.     Is de online boekhoudsoftware betaalbaar voor zowel accountant als ondernemer ?

De administratie software moet betaalbaar zijn voor accountant en ondernemer, is het alleen betaalbaar voor de accountant dan kan er niet efficiënt samengewerkt worden.

4. Is de online boekhoudsoftware gebruiksvriendelijk voor de accountant en ondernemer ?

De software moet gebruiksvriendelijk zijn en begrijpelijk voor een ondernemer zijn, maar
ook voor een accountant. KLEISTEEN zorgt dat beiden zich thuis voelen in het pakket en goed online samenwerken. Kleisteen online boekhouden bespaart tijd en geld.

5. Is de software erkend door de Belastingdienst ?

Gedurende de 15 jaar dat KLEISTEEN bestaat, zijn er duizenden ondernemers
onderworpen aan een controle door de Belastingdienst. KLEISTEEN voldoet aan alle
eisen die de belastingdienst stelt op het gebied van online boekhouden en bewaarplicht.

6. Voldoet de software aan de hoogste beveiligingseisen ?

Let op waar de servers van de boekhoudsoftware aanbieder of de hostingpartij fysiek staan.
Bij voorkeur staan de servers in de EU en is ook de hostingpartij een bedrijf dat
gevestigd is in de EU en geen banden heeft met een moederbedrijf in de Verenigde
Staten. Op dit moment lopen er nog rechtszaken in Ierland inzake Microsoft en het
recht van de Amerikaanse overheid om zonder tussenkomst van een rechter gegevens
op te kunnen vragen. Juist boekhoudsoftware vraagt om lokale opslag van de financiële administratie.
De servers van onze hostingpartij staan in Amsterdam bij een Nederlands hostingbedrijf. Dit bedrijf is volledig gecertificeerd : ISO 9001, ISO 27001, NEN 7510 en ISAE 3402 type II.
De inlogpagina wordt dagelijks gecontroleerd door McAfee, we maken gebruik van een beveiligde https verbinding, inlognamen en wachtwoorden en data zijn versleuteld opgeslagen. Uiteraard worden er ook back-ups gemaakt. Kleisteen staat synoniem voor betrouwbaar boekhouden.

7.     Is de software volledig webbased ?

Boekhoudsoftware kiezen is een keuze maken uit vele verschillende opties. Webbased is daar een van. Webbased wil zeggen dat je op elke computer (windows of Mac), Ipad/tablet, telefoon met een browser en internetverbinding in kunt loggen en kunt werken. Moet er software geïnstalleerd worden op een computer en staan alleen de data online, dan is dit niet webbased. Dit zal altijd leiden tot extra kosten.

8.     Wat gebeurt er met de gegevens (ook digitale facturen/archief) als je stopt ?

Veel online boekhoudprogramma’s  hebben zelf geen mogelijkheid voor electronisch factureren en om
digitale facturen/documenten te kunnen verwerken en opslaan. Ze maken bijvoorbeeld gebruik van derde partijen
zoals Basecone. Dit maakt het kostbaar en ingewikkeld als je stopt. De verwerking
en opslag van digitale facturen wordt vaak per factuur afgerekend, bovenop een abonne-
ment wat je betaalt.

KLEISTEEN heeft alles zelf ontwikkeld, vanaf de Accountancy Plus versie is de
verwerking en opslag van facturen/documenten gratis (ook het inlezen van UBL factu-
ren). Als je stopt met KLEISTEEN dan bewaren wij 10 jaar alle gegevens gratis, ook het
Digitaal archief.

9.     Hoe staat het met de nieuwste ontwikkelingen ?

KLEISTEEN is voortdurend bezig om aan te sluiten op de laatste ontwikkelingen zoals
het verwerken van UBL facturen, maken van bankkoppelingen, accountancy portal etc.

10.    Hoe is de service ?

Vele verbeteringen van onze online boekhoudsoftware zijn tot stand gekomen door wensen van onze klanten.

KLEISTEEN klanten ervaren de service als een van de sterkere punten.
Wij zijn toegankelijk, laagdrempelig, antwoorden snel per mail en luisteren naar
suggesties van klanten. Wij houden van een persoonlijke benadering. Zie onze reviews op de website van GBNED, Softwarepakketten.nl

Het is voor ons niet vanzelfsprekend om op 1 januari de prijzen te verhogen, sterker nog de afgelopen 5 jaar zijn onze prijzen niet verhoogd. Tevens belonen wij onze trouwe klanten, zij blijven zolang ze KLEISTEEN gebruiken dezelfde prijs betalen. Een prijsverhoging geldt alleen voor nieuwe administraties die vanaf dat moment afgesloten worden.

11.     En niet onbelangrijk : Wat is de prijs van de boekhoudsoftware ?

Breng voordat je software aanschaft in kaart wat je ervoor gaat betalen. Let hierbij ook
op de kosten voor implementatie van de software, trainingen, workshops, ondersteuning/
Helpdesk, consultancy en vooral Variabele kosten.

Dit zijn kosten die veel aanbieders verdekt doorberekenen, bijv.    :

1. Maandelijkse abonnementskosten, meestal per administratie een klein bedrag .
2. Maandelijkse kosten voor het bewaren van de gegevens in het kader van de bewaarplicht. Dit kan zijn voor het bewaren van de administratie maar ook voor het digitaal archief. Let hier vooral op als de aanbieder van de boekhoudsoftware een andere aanbieder is dan degene die je digitale facturen verwerkt.
3. De aanschaf van bijv. Credits voor het verwerken van de digitale facturen, dit betaal je meestal per factuur achteraf.
4. Het betalen voor opslag als je een bepaalde data limiet overschrijdt, dit kan nogal oplopen bij het opslaan van je facturen in het digitaal archief.

Bij KLEISTEEN vinden we het prettig als je van tevoren weet wat je gaat betalen, dan heb je geen buikpijn als je de maandelijkse factuur ontvangt. Het verwerken van de digitale facturen in PDF en UBL en ook de opslag is gratis. Als je stopt bewaren wij gratis 10 jaar lang alle gegevens van je online administratie. Tevens weet je vooraf wat de prijs van een administratie is.

Kleisteen Accountancy Regeling

Kleisteen heeft een speciale Accountancy Portal ontwikkeld voor administratie- en accountantskantoren. Deze versie kan voor verschillende soorten klanten een passende oplossing zijn om hun boekhouding optimaal te kunnen voeren.

• Voor klanten die de administratie laten verwerken door hun accountants- of administratiekantoor is er de mogelijkheid om mee te kijken met hun adviseur en op deze manier op elk moment te beschikken over cijfers die up to date zijn.

• Voor klanten die de administratie geheel of gedeeltelijk zelf willen verwerken is er de mogelijkheid om samen met hun adviseur te bepalen welke werkzaamheden wel of niet door de klant zelf verricht worden.

GRATIS PROBEREN

Kleisteen is de eerste 60 dagen gratis. Na aanmelding staat er een basisadministratie voor u klaar. Mocht u er niet uitkomen dan helpen wij u op weg met een telefonisch startconsult. Support per e-mail zit ook bij de prijs inbegrepen. Nog twijfels? Lees dan onze referenties en luister naar een aantal tevreden klanten.

NU AANMELDEN

“EEN VERADEMING NA AL MIJN PROBLEMEN MET MIJN VORIGE BOEKHOUDPROGRAMMA”