Nieuwe relatie invoeren
menu -> relatie ->
U kunt zelf aangeven welke relatiegroepen u wilt gebruiken bij -> Instellingen -> relatiegroepen.
U kunt zoveel relatiegroepen aanmaken als u wilt.
Indien u een relatie indeelt bij ‘overige crediteuren‘ of ‘leveranciers’ ziet u deze relaties ook terug als u uw kosten of inkopen gaat invoeren in de uitgebreide schermen.
Indien u relatiesoort ‘debiteur/klant’ kiest, ziet u deze terug wanneer u omzet gaat invoeren in het uitgebreide scherm.
U heeft dan de mogelijkheid om de betreffende crediteur/klant te selecteren uit het lijstje.
Als u een nieuwe medewerker toevoegt ziet u deze terug bij loonkosten en op verdere relevante plaatsen zoals projecten en uren, en u kunt kosten en omzet toewijzen aan medewerkers.
Nadat u een relatie heeft ingevoerd en heeft bewaard, kunt u meerdere adressen toevoegen in het relatie-detailscherm. Dit doet u door op ‘nieuw adres’ te klikken.
LET OP : Vul zoveel mogelijk gegevens in bij de relatie, belangrijke velden zijn :
IBAN nummer, NAW gegevens, KvK nummer, emailadres, vul deze altijd in. Het systeem kan hierdoor makkelijker zaken herkennen bij Ebankieren etc.
Wij kunnen de relatiegegevens importeren, mailt u even naar support@keisteen.nl dan sturen wij u een invul-excel sheet.