Er is een mail gestuurd naar je opgegeven emailadres.

Klik op de link in de mail ter bevestiging en je kunt meteen inloggen.

Inloggen kan verder via de website kleisteen.nl en de inlogknop rechtsboven.

Heb je geen mail ontvangen?

  • Check je spam-box
  • Heb je misschien een verkeerd email-adres opgegeven? Wanneer je probeert in te loggen met de gekozen inlognaam en wachtwoord, krijg je de mogelijkheid om een ander email-adres op te geven.
  • Kom je er niet uit, stuur dan een berichtje naar support@kleisteen.nl, dan word je snel geholpen.

Heb je een administratie aangemeld?

Er staat een basisadministratie klaar. Mocht je er niet uit komen dan helpen wij je op weg met een telefonisch startconsult. Support per e-mail zit ook bij de prijs inbegrepen (support@kleisteen.nl).

Heb je een Portal aangemeld?

Dan kun je beginnen met het aanmaken of koppelen van je klant-administraties. Voor vragen kun je mailen naar accountancy@kleisteen.nl, dan nemen we contact met je op om je verder te helpen in Kleisteen.

“EEN VERADEMING NA AL MIJN PROBLEMEN MET MIJN VORIGE BOEKHOUDPROGRAMMA”